30. listopadu -0001
Hlavní účetní - pověřena vedením ekonomického oddělení po dobu mateřské dovolené V. Štulcové
Ing. Marie Levá
telefon: +420 224 999 227
e-mail: leva@e-cirkev.cz
samostatná účetní (pracovní úvazek 0,5):
Jana Fraňková
telefon: 224 999 279
e-mail: jfrankova@e-cirkev.cz
referentka:
Marta Berounská
telefon: +420 224 999 229
e-mail: berounska@e-cirkev.cz
externí spolupracovnice - referentka:
Jana Fučikovská
telefon: +420 224 999 274
e-mail: fucikovska@e-cirkev.cz
pokladna:
Hana Kurešová
telefon: +420 224 999 226
e-mail: kuresova@e-cirkev.cz
(pokladní hodiny - pondělí, středa, pátek od 9.00 do 11.00 hodin)
vedoucí oddělení (od 1. 7. 2012 na rodičovské dovolené):
Ing. Věra Štulcová
telefon: +420 224 999 227
mobil: +420 607 575 088
e-mail: stulcova@e-cirkev.cz
Do působnosti oddělení ekonomického patří zejména:
- připravovat rozpočet ČCE a zpracovávat roční účetní závěrku a daňové přiznání
- vyúčtovávat dotace ze státního rozpočtu
- sledovat čerpání finančních prostředků a kontrolovat činnosti oddělení (středisek) ÚCK ČCE s právem pozastavení akcí a vyžádání si rozboru činnosti oddělení (střediska)
- provádět hotovostní i bezhotovostní platební styk prostřednictvím korunových i devizových účtů
- provádět fakturaci
- vyplácet cestovní náhrady
- vést účetní evidenci ÚCK, všech středisek a oddělení, kontrolovat proplácení dokladů a jejich účtování
- průběžně informovat SR o saldu a připravovat další hospodářské výkazy a informace
- vést evidenci repartic, odvodů do personálního fondu a celocírkevních sbírek
- vést evidenci rozpočtů a výkazů o hospodaření církevních sborů
- vést účetní evidenci předpisů a plateb předplatného církevních časopisů
- vést evidenci půjček a jejich splácení
- zajišťovat metodické vedení církevních sborů v ekonomické oblasti
- spolupracovat s ekonomickým poradním odborem SR
- spolupracovat s Jeronýmovou jednotou a sledovat její hospodaření
- zajišťovat provedení hmotné inventury majetku a zásob ÚCK, všech středisek a oddělení
Do působnosti oddělení mzdového patří zejména:
- provádění výpočtu mezd podle předaných podkladů
- vypracovávání a odesílání hlášení pro správu sociálního zabezpečení a kontrola základu pro odvod sociálního zabezpečení a nemocenské dávky
- odesílání hlášení zdravotním pojišťovnám, penzijním fondům, odesílání statistických výkazů
- čtvrtletní vydávání příkazů do banky pro zákonné pojištění odpovědnosti organizace při úrazu
- vyplňování ročních přehledů výdělků zaměstnanců na ELDZ a odesílání ELDZ na správu sociálního zabezpečení při ukončení pracovního poměru zaměstnance
- vydávání zápočtových listů při ukončení pracovního poměru
- vydávání potvrzení o příjmu pro zaměstnance dle jejich požadavků
- provádění ročních vyúčtování daní ze mzdy organizace